nedelja, 7. november 2010

I`m a free b*tch, baby




4 komentarji:

  1. Kul majcka :) Si bla na koncertu?

    Check out my post :) http://passionfruitchronicles.blogspot.com/2010/11/lady-of-day-lady-gaga_07.html

    OdgovoriIzbriši
  2. I love Lady Gaga too! Všeč mi je ker si upa in ni taka kot vse ostale zvezdnice. Si bila na koncertu??

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. aaaaaaaaaaaaa ko vidim te videe me kar mika, da bi bla nazaj tam!!!!! ;(((((
    joj ej, ta gaga je AMAZING!!! mimogrede, je tvoj video? :) ste bili v parterju al na tribunah?

    in prečudovita oblekca, of course, I love the t-shirt!! :D:D kje si jo pa kupila??

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem bla ja..čist me je navdušla :) na tribuni sem bla..sam sem lepo vidla. Ni moj video,žal nisem mela fotoaparata zravn :/
    Majica pa je iz ebayja.

    OdgovoriIzbriši